czwartek, 27 czerwca 2013

Liebster Award


Liebster Award


Dostałam nominację od LaFinDeLaVie HarryPotter ka za co oczywiście serdecznie dziękuje :) 


Co to takiego?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 



Pytania zadane mi .

1. Jak jest twoja ulubiona postać z sagi HP?

2. Czy uważasz, że książki są lepsze do filmów? Odpowiedz uzasadnij.

3. Ulubiony cytat z Harrego Pottera?

4. Z którym z aktorów HP chciałbyś/abyś się spotkać i dlaczego?

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?

6. Jaką cechę charakteru lubisz w sobie najbardziej?

7. Który z przedmiotów lubiłbyś/abyś w Hogwarcie?

8. Za co lubisz sagę Harry Potter?

9. Czym się kierujesz w życiu?

10. Jak jest twoje ulubione miejsce w Hogwarcie?

11. Ulubiona pora roku i dlaczego akurat ta?

Moje odpowiedzi

  1. Draco Malfoy . Jestem nim zauroczona już od pierwszej części . Może dlatego że w jakimś stopniu przypomina właśnie mnie ?

  1. Jasne że tak :D Film pokazany jest tak jak wyobraził to sobie ktoś inny . W książce to MY możemy uruchamiać wyobraźnię , poza tym w książce jest więcej szczegółów. Dla mnie znaczenie ma jeszcze to ,że książka jest namacalna, a papier pachnie . Płyta i fim to nie to samo co książka.


  1. "Dla dobrze zorganizowanego umysłu śmierć to tylko początek wielkiej przygody." (Dumbledore)
  2. Z Tomem . Zawsze chciałam go poznać , osobiście . Zaimponował mi tym w jaki sposób odegrał role Draco. Zresztą jest Przystojny :D Chciałam zobaczyć na żywo te oczy i ten zniewalający uśmiech , który sam wywołał by mój . Chciałam dotknąć tych włosów , poczuć jakich perfum używa.
  3. Słuchać muzyki , pisać czasem rysuje ,spotykać się ze znajomymi i czytać.
  4. Jaką hmmm....trudne pytanie.... Ale tę obojętność i to że potrafię zamaskować targające mną uczucia.
  5. Quidich i Zielarstwo . Zawsze chciałam polatać na miotle :D No i Zielarstwo rośliny od zawsze się tym pasjonowałam .
  6. Po pierwsze za to jak jest napisana , ta książka ma wiele wartości , uczy nas co to waleczność siła miłości i odwaga . Pokazuje całą prawdę o przyjaźni i o miłości
  7. Żyj z każdym krokiem do przodu a nie dwoma do tyłu „ Cytat chyba odpowiada na to pytanie . W życiu nigdy nie chcę cofać się do tyłu. Nie wracam do starych spraw i nie daje trzeciej szansy .Mam wiele wartości którymi kieruje się w życiu .
  8. Błonia , miejsce odpoczynku . I może jeszcze stadion od Quidicha :D
  9. Wiosna , nie od dziś wiadomo że to pora dla rozkwitającej miłości. I pora dla nowych opowiadań. Nie jest za ciepło i za zimno , tak jak lubię.

Pytania ode mnie .

  1. Za co polubiłaś książkę Harrego Poterra ?
  2. Co dla ciebie znaczy miłość ?
  3. Kogo lubisz najbardziej z Książki ?
  4. Za kim stanęła byś w walce o Hogwart ?
  5. Co dla ciebie znaczy Dramione / dlaczego zaczęłaś pisać historię o nich ?
  6. Twoja najgorsza cecha charakteru ?
  7. Ulubiony przedmiot w Hogwarcie ?
  8. Za jakim domem jesteś ?
  9. Twój ulubiony nauczyciel w Hogwarcie ?
  10. Twoje ulubione zwierzę z książki ?
  11. Czego się boisz ?




Nominuje

  1. dramione-historie.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz