czwartek, 5 września 2013

SOWA


Dawno  mnie nie było być może to przez mój chwilowy brak weny jak i nie możliwość dostania się do internetu. Bardzo was za to kochane przepraszam.W niedługim czasie powinnam wstawić dużżżo miniaturek jak i upragniony prolog.
Niestety zostałam wprowadzona w wielki błąd i nie sprawdziłam nic . Nowy wystrój bloga...właśnie.
Nagłówek został podarowany mi przez jedną z czytelniczek a jak później okazało jest on już na innym opowiadaniu.  Bardzo chciała bym ze swojego miejsca przeprosić wszystkich których uraziłam. Oczywiście nagłówek w niedługim  czasie zostanie usunięty.

1 komentarz:

  1. Kurcze, zdązyłam się przyzwyczaić do nagłówka :)
    No i oczywiście czekam na miniaturki niemniej jednak na prolog :)
    Pozdrawiam,
    Rouse.:*

    PS. Tak, nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz.. :P

    OdpowiedzUsuń