poniedziałek, 30 września 2013

Mordersto dla naszej przyjemności !

Notka nie będzie związana z Dramione

Odnoszę się do ostatniej notki Dominiki Szymańskiej którą zapewne każdy z was zna z bloga 
Jeśli nie trafiliście jeszcze na niego serdecznie polecam. 
Piękne miniaturki, cudowne historie dające do myślenia słowa...
Ale nie o tym chciałam powiedzieć.
Tylko o zwierzętach ...
Słowa chyba nie będą potrzebne jeśli każdy/a z was poświęci parę  minut na 
obejrzenie tego filmiku.

Dlatego APELUJE !
Nie krzywdzicie zwierząt.!
One też posiadają uczucia !

2 komentarze:

  1. Zostałam wegetarianką...nigdy nie tknę mięsa, po tym co obejrzałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wegetarianka od 3 lat,
    dlatego przepraszam, ale nie ogladałam tego do konca..
    Nie dałam rady ..

    OdpowiedzUsuń